הקרמים, הבשמים, הליפגלוסים והפרזנטורים משתדרגים בבית האופנה דיור והכל ז’אדור, רק למה לקחו לנו את ג’וד לו?
לעומת טוהר הנעורים האמיתי – כוחות הרע נסוגים לאחור ומאבדים את כל כוחם המשחית והמושחת אמר א. ויילד וצדק כתמיד. אנשים, ברובם, מפחדים להזדקן, לא רוצים, משלמים לא מעט כדי לחזור בזמן ותעשיית ענק משגשגת ופורחת כדי להשיב לנו מעט מהזוהר האבוד. ואכן טובי המוחות עובדים יום ולילה רק כדי שנשתמר וזה מביא אותי לסדרת האנטי אייג’ינג החדשה CAPTURE TOTALE לבית Dior. אלו זיהו לראשונה אוכלוסייה חדשה של תאי גזע בעלי כוחות התחדשות יוצאי דופן הנמצאים בעומק העור הנקראים תאי גזע היפודרמיים. למיטיבי לכת נוסיף שמדובר ברכיב Secale c אשר מעודד את אלו לייצר יותר תאים ובכך הוא בונה מחדש את העור מהיסוד וזה הופך לצפוף, מתוח ואחיד יותר. כאילו לא מספיק שהם משיקים משהו חדש וכולם פשוט יקנו.
לנו זה כמעט לא אומר כלום, מלבד לעובדה שאנחנו כנראה חייבים את זה. צפינו בסרטונים שמראים איך אלו דוחפים את העור וכל מיני בועות קטנות שמתקנות אותו וכל זה באריזה מתוחכמת ואם לא מספיק, אז נאן גולדין צילמה את הקמפיין, שזה טרה טרה שיק. ככל הנראה הרווחנו מזה שכוכבת האמנות המובילה של סוף המאה הקודמת זקוקה למזומנים. גם הפרזנטוריות הוחלפו אז לא עוד שרון סטון אלא הדוגמנית והשחקנית הצ’כית אוה הרציגובה תפסה את מקומה. גם את קייט מוס המירו בדוגמנית העל דפני גרונוולד כי אנשים מתבלים אבל מוצרים מתפתחים לנצח.
אני מנסה לא להתמרמר ולא להתייחס לכך שב- DIOR HOMME הוחלף הפרזנטור המושלם, השחקן ג’וד לאו ברוברט פטינסון האנמי ומסרבת להאמין שגבר אמיתי יעדיף את הדימוי הנשי והרגיש שלו על פני לאו המתוחכם והמסוקס. בכלל, אולי היה עדיף שהגברבר הלבנבן היה נשאר לנצח כחלק מסדרת ‘דמדומים’ כמו שהריסון פורד היה צריך לפרוש אחרי אינדיאנה ג’ונס הלפני אחרון. אבל אם מדובר בקנוניה מהסוג שתגרום לנשים להזדהות עם דמותו הנבגדת ולרכוש אותו לבן זוגה, כנראה שהם הצליחו שם, אבל זה עדיין שובר את לבי. את הרסיסים שלו אפשר למצוא על רצפת חדר העריכה של הקמפיין הקודם.