שבוע האופנה בניו יורק ממשיך לבעוט, והפעם בתצוגה מתוקשרת עם דוגמניות על בפינאלה ומעצבים חדשים שיעשו הכל על מנת לבלוט. העונה, שבוע האופנה בניו יורק נמשך לא פחות מתשעה ימים רצופים והמעצבים נדרשים לאמץ כל שיטה אפשרית שתגרום לתקשורת להביא אותם אל קדמת הבמה. דיאן פון פורסטנברג בחרה בדוגמניות העל של שנות ה-90, נעמי קמפבל וקארן אלסון שסגרו את התצוגה שלה ואף ענדו תכשיטים מתוך קולקציית DVF של ה.שטרן שהיא תוצר של שיתוף פעולה בין המעצבת האמריקאית לחברת התכשיטים, ויקטוריה בקהאם העלתה תמונה לאינסטגרם של ביתה יושבת ליד עורכת האופנה, אנה וינטור.
הקולקציה של פון פורסטנברג עדיין נשארה נאמנה לעצמה, דוגמאות גרפיות בשחור לבן, צלליות הלקוחות משנות ה-70 נראו על המסלול, אוברולים רחבים, והדפסים דיגיטליים המזכרים את השבטים באפריקה הרחוקה, הצורות היו מוכרות אבל נתנו לנו זרקור לפריז. המעצבת הוותיקה, שעובדת במרגש האמריקאי קרוב לעשרים שנה, ממשיכה בקו הסקסי שהחלה בו בעונה הקודמת וזאת בעקבות שירותה של עורכת ‘ווג’ לשעבר, קרן רויטפלד ששכרה לעבוד לצידה במותג.
החידוש בשבוע האופנה הנוכחי, היה אצל ויקטוריה בקהאם, שבחרה בטון נינוח בקו העיצובי שלה. המסר של בקהאם בקולקציה הזו, מדגישה את העובדה כי כבר אין צורך להוכיח כלום והיום אינו בהכרח תלוי באופנה. הוא פשוט יכול להיות משוחרר ונעים ללבישה.
דוגמניות צעדו על המסלול בדגמים נינוחים ומפתיעים ז’קט קרפ, חולצות כותנה בגזרת אוברסייז ומכנסיים רחבים עד קצת מעבר לברך. הצבעוניות הייתה פשוטה אבל מחמיאה, שחור – לבן, אומנם קלאסי אבל עם טוויסט שרק הבקאהמים יודעים לעשות. לראיון שנתנה במסיבת העיתונאים לאחר התצוגה אמרה ‘אני עדיין אוהבת שמלות חובקות גוף, אך יש בי צד אחר שרוצה להרגיש קצת יותר חופשי’.
הקולקציה שלה מורכבת מחצאיות A עם ובלי פליסה, חצאיות עם פאנלים קונטרסטיים, שמלות מיני חושפות כפתיים, חולצות מכופתרות בדיגום ובהדפסים גיאומטריים, ז’קטים בהשראת קימונו, טוניקות או חולצות בעלות כתפיות ספגטי. כל אלה הביאו לידי ביטוי את החופש עליו היא מדברת. בין השחור לבן נראו גם גווני בורדו ופוקסיה חמים-אלגנטיים, מינימליזם מרענן ולא משעמם כבעבר.